I can be tough, I can be strong

But with you it’s not like that at all

There’s a girl that gives a shit

Behind this wall, you just walk through it

And I remember all those crazy things you said

You left them running through my head

You’re always there, you’re everywhere

But right now I wish you were here

不爽表来 ,, ♥

Photobucket

2012年4月9日星期一

其实很痛 ♥

♥、
哎 ,, 单身几天了 , hmm .. 算单身吗? 
算吧 :')

没关系 , 不要在意就不会痛 
随其自然 ,, 有就有 没有就没有 




强求没幸福 , 不是没有试过 ,, 该清醒的 .. 



哭累了就睡 , 睡醒就笑 .. 

日子一天过一天 :)

有得玩就玩 , 有男朋友就没得玩了 ,要定性了 哈哈哈 .. 
我在安慰自己 /\








忽冷忽热 我承受不起 , 可是我满足
一点点加一点点 就会有很多点 哈哈 .. 







假装坚强也是一种坚强 
等我彻底的时候 , 找回我就没那次么简单了 .. 






笑吧笑吧 ,, 哭了眼睛会肿的 

上帝 ,, 保佑你家人 健康 没事的 :)











你不爱我 , 我知道啊 .. 










没有评论:

发表评论