I can be tough, I can be strong

But with you it’s not like that at all

There’s a girl that gives a shit

Behind this wall, you just walk through it

And I remember all those crazy things you said

You left them running through my head

You’re always there, you’re everywhere

But right now I wish you were here

不爽表来 ,, ♥

Photobucket

2011年5月26日星期四

不要随便爱 ♥





今天 ,
我擅自 提早 放假 ..
读书考试 ,,
累死了 ..



是时候 休息 保养 自己了 ..
最近感觉自己 很 邋遢
很不自在 ..




该去理发了 ..
那个谁 ,,
还记得 ..
你说 ,, 你喜欢 我前面 长长的刘海 ..
我 要 把它 剪掉了 ..
为你留的头发 ,,
不需要 保留
因为 我知道 ,, 已经不重要 ..  :)
忘记吧 ..



亲爱的 ,,
最近都没单独见面了 ..
没关系 ..
请记得我 ..


有时候 你不经意 的 动作 ,,
可以 影响 我的心情 ..



 不要在我寂寞的时候说爱我 ,,
除非你真的能给于我快乐
那过去的伤总在随时提醒我 ..
别在被那爱情折磨 ..






不要在我哭泣的时候说爱我 ,,
除非你真的不让我难过
我不想听太多那虚假的承诺 ..
让我为爱再次后悔犯下的错 .
.


anyway ..
卢咏成 我爱你 ..

没有评论:

发表评论