I can be tough, I can be strong

But with you it’s not like that at all

There’s a girl that gives a shit

Behind this wall, you just walk through it

And I remember all those crazy things you said

You left them running through my head

You’re always there, you’re everywhere

But right now I wish you were here

不爽表来 ,, ♥

Photobucket

2011年6月1日星期三

向目标前进吧 ♥



星期六那天 ,, 顶不顺前面长长后面厚厚的头发
心血来潮 ,, 想去整理 .. 

上课 ,, 必须一手固定头发一手写字 .. 
我厌了 ~

理了头发 .. 
轻松多了 ,,
没有被头发刺眼睛了 .. =]

不过 ,, 
第一次剪刘海 ..
感觉很像很搞笑咯 = = "

哈哈哈哈 .. 

哎呀 ,, 管它的啦 .. 

_____________


差不多 ,, 

该去做工了 ,, 
说来也很好笑 ,, 



我去理发 ,, 却意外得来一份工作 .. 

因为那间店的老板娘 问我 有兴趣吗?




嘿嘿 ,, 

当然 .. 
这是我的愿望叻 ,,

希望 没有意外 失去这机会吧 =]





为我 将要 接受 的 工作 ,, 祈祷 =] 希望 我 顺顺利利的 ♥

没有评论:

发表评论