I can be tough, I can be strong

But with you it’s not like that at all

There’s a girl that gives a shit

Behind this wall, you just walk through it

And I remember all those crazy things you said

You left them running through my head

You’re always there, you’re everywhere

But right now I wish you were here

不爽表来 ,, ♥

Photobucket

2011年6月8日星期三

理发店工作 ♥


工作了4天 ,,
如果你问我 ,,
工作怎样 ,,

我只会回答 :
ok咯 ..

说累不会累 ,,
说难不会难 ..

早上10点到那边等开店 ..
开店了 ,, 进去吹冷气休息下 ..
扫地 ..

学洗头 ,,
步骤还真不少 ,, 再+上按摩 ..
洗头就洗头 还要按摩 ,, ><"

1.拿毛巾 ,, 拿水拿shampoo
2.打泡
3.唰洗
4.头部按摩
5.身体按摩

还没掌握好 ..
><"

店里面超冷的咯 ,,
冷气口5个 ,,

高跟鞋穿到脱皮

哈哈

其实
我都没啥事做 ..
拿东西收东西..
忙的时候 才会叫我帮忙洗头


毕竟
我还在学习
老板娘
不放心 /.\

呵呵

7.30放工 ..







加油吧 =]




没有解决不了的事 ♥ =]

没有评论:

发表评论