I can be tough, I can be strong

But with you it’s not like that at all

There’s a girl that gives a shit

Behind this wall, you just walk through it

And I remember all those crazy things you said

You left them running through my head

You’re always there, you’re everywhere

But right now I wish you were here

不爽表来 ,, ♥

Photobucket

2011年6月13日星期一

后悔 !! ♥

发现了吗?
我把长发剪了 /.\
不是老板娘要求 ..
都不舍得剪捏 ><"



每次剪短头发
两个字 : 后悔 !!

的确 ..
又后悔了 /.\



TNB ,,
什么猫样哦 ~



唉 ..




剪下头发那瞬间
真的 想
T_______T




我坚持相信你的专业 ,,
我错了 ..



呜呜呜 ~


今天开学去学校 ..
我相信 ,, 我再次 被 当 笑话了 /.\ ~



上课下课放学 ,,
干 !! \\ >_<//
许多的目光 停留 在我头上 ..



朋友说 ,,
不错啦 ,, 很可爱下 ..
是安慰吗?



请继续安慰我吧


一切会过去的 =]

没有评论:

发表评论