I can be tough, I can be strong

But with you it’s not like that at all

There’s a girl that gives a shit

Behind this wall, you just walk through it

And I remember all those crazy things you said

You left them running through my head

You’re always there, you’re everywhere

But right now I wish you were here

不爽表来 ,, ♥

Photobucket

2011年7月3日星期日

自作自受 ♥

友情 这门儿
哈哈
笑笑过去

一些人表面上 很 友善
背后 却 说 你坏话
鄙视 这种人



之前你的所作所为
今天你自己必须 承担



我们现在 做的 就是 你之前 对我做的 !!

TNB 
不需要在我面前做假了

你每天说
我们是 好朋友
你这句好朋友

我 不屑 !!

FRIENDs
Next day ,, 我们再去 KTV =]




他妈的痒咯 ><"

我的手脚
敏感 =______ = "



照片不是很明显
事实上 真的很严重

很像给上万只 蚊子 叮将 ..



源头应该是
运动会那天 躺在 地上呗 ?
早知道表躺


昨天 表姐 带我 去 看医生 ,,
check好后
医生讲要 cucuk ..
什么cucuk?


听不明白
护士叫我过去 隔壁 等


护士在我面前 拿出针筒 配药
哇老 ><"
要打针蛤?



可是 护士 把 针头 拔掉
松口气 想 难道要喝的?
用杯不可以咩?

= = "
护士又换了新的针头
完蛋 ,, 茶麻痹药了 ..



sunti就讲sunti啦 ..
什么cucuk
害我没心理准备




啊 !!
打了两针

没有评论:

发表评论