I can be tough, I can be strong

But with you it’s not like that at all

There’s a girl that gives a shit

Behind this wall, you just walk through it

And I remember all those crazy things you said

You left them running through my head

You’re always there, you’re everywhere

But right now I wish you were here

不爽表来 ,, ♥

Photobucket

2011年8月9日星期二

我可以很快乐 ,, 可以很emo ' ♥

  嘿 ,,
换手机了 ,,
=]
不是买 nokia C5


买了 xperia x8 
 

SAD ''
不可以换主题 ..

平时依MooD换主题
可惜
不可以了 ..

算了 . >>> "


——  '' _


我快乐的 :
我 拥有 你
谢谢 你 陪伴我

 =]]

我知道 我你 ..




 该记得的

分手后不可以做朋友、因为彼此伤害过 ..

不可以做敌人、因为彼此深爱过,

所以我们变成了最熟悉的陌生人 ..




现在仅有 的 喜欢
将来 不 一定 还会 存在

我知道 你 只是 个 谎言 
=]] 










世上最美的,莫过于从泪水中挣脱出来的那个微笑 .♥

没有评论:

发表评论