I can be tough, I can be strong

But with you it’s not like that at all

There’s a girl that gives a shit

Behind this wall, you just walk through it

And I remember all those crazy things you said

You left them running through my head

You’re always there, you’re everywhere

But right now I wish you were here

不爽表来 ,, ♥

Photobucket

2011年8月31日星期三

轻松一下 ♥


今天 又off day了 =]

9点跟姑姑表姐 去 segamat 扫货 ..
去 万顺  人潮汹涌 ,, 车水马龙 ,, 人山人海
姑姑叫我去找trolly .
根本连一个都没有 ..


回去找姑姑
跟姑姑说没有
姑姑 说 :拿! [厕纸]顾好,, 表给人家抢了 .. 我去找 ..


=="


身负重任的我 做厕纸的保票




姑姑 20分钟回来
叫我去排队





两手空空在收银台排队
后面uncle问我说 : amoi u beli ape o?


.......... =________="


最后 也 顺利 结账料




THEN ,,
去吃 pizza hut 
I like =]





那个 seafood pasta 不好吃的 ..
pizza 也缩水料 迟点就变 印度煎饼


NEXT ,,
upwell ,,  


secret recipe 





选了一片  >> black forest kek


有bluebarrey 和 chocalate


好吃下 =]


done back sister home =]


这张照片是不在不经意的时候 巧合 拍下的 很有feel 下吧?



take from sister I pad 

没有评论:

发表评论